lunes, 2 de marzo de 2009

25/02/2009: Entrem a Grenada!

Desprès d’una curta estància a Petit Sant Vincent, vam decidir deixar enrere les Grenadines i entrar en un altre país caribeny, al Sud de Sant Vincent: Grenada. La primera illa d’aquest país on vam parar és Carriacou.
Al barco, és costum de posar a estribord (a la dreta) la bandera del país on s’entra. Per això, el Sergi i jo vam baixar la bandera de Sant Vincent per hissar la de Grenada.



Aquí estic jo a la roda. El Sergi m’ha ensenyat una miqueta com es porta quan estan les veles hissades. Al principi, costa una mica... però com tot és qüestió de pràctica.


Al baixar a terra, al poble de Hillbourough, vam anar a un restaurant a dinar. El menjar era molt típic del Carib i a mi em va costar una mica acabar-me el meu plat de pollastre. Però la vista des de la terrasseta era una meravella. Al fons, veiem el casc blau de Sula.


Durant la nostra excursió al poble ens van acompanyat dos gossets. Aquí en tenim un. Al Carib, els gossos caminen lliurament pels carrers i sempre ens segueixen.



En tornar cap al Sula, ens vam trobar amb tots els nens que sortien del cole amb els seus uniformes, com sempre aquí al Carib.


No hay comentarios: